top of page

چرا آنتالیا برای تعطیلات؟




شهر آنتالیا پنجمین شهر پر جمعیت ترکیه است که در سواحل مدیترانه قرار گرفته و دارای آب و هوای گرم و شرجی در طول فصل تابستان می باشد .

معمولا زمستانها در آنتالیا معتدل همراه با بارش باران های موسمی سپری می شود. همین خصوصیت آنتالیا را به یک شهر توریستی ۴ فصله برای گردشگران تبدیل کرده است.

شهر آنتالیا مرکز تعطیلات ترکیه می باشد که با داشتن هتل های خاص و دریایی زیبا سالهاست که به یکی از مهمترین مقصدهای مسافران تبدیل شده است و علاوه بر این وجود تاریخی کهن و مکان‌های تاریخی بیشمار در این شهر توانسته دقت ها را بر روی خود جلب کند.

زیبایی خیره کننده آنتالیا همراه با هوای مرطوب و چشم انداز زیبا ساحل و دریا که تقریبا در تمام قسمت های شهر به چشم می خورد آنرا بصورت یک تابلوی زیبا پیش چشم بینندگان به نمایش می گذارد.

مراکز خرید بزرگ و لوکس ، وجود مراکز تفریحی متعدد ،بناهای تاریخی ، رستوران ها و کافه های بسیار این شهر را بصورت پر جنب و جوش در تمام ساعات شبانه روز در آورده است.

آنتالیا دارای چندین مرکز خرید بزرگ چند طبقه می باشد که برندهای معتبر در سطح جهان و ترکیه دارای شعبه های متعددی در این مراکز خرید هستند، همچنین در این پاساژها مجموعه فودکورت ، مجموعه سینماها ، شهربازی کودک ، اتاق مادر و کودک و محل نگهداری بار وجود دارد.

شهربازی آنتالیا با داشتن وسایل بازی بسیار و پرهیجان و چرخ و فلک بزرگ خود یکی از مکان‌های مناسب برای سرگرمی کودکان و بزرگسالان می باشد.

باغ وحش بزرگ آنتالیا دارای انواع گونه های حیوانی و جانوری است که در این باغ وحش برای ایجاد مکان زندگی طبیعی و راحت برای حیوانات تلاش و دقت فراوانی شده است.

بافت قدیمی شهر آنتالیا که هنوز همان بافت و کوچه ها و بناهای خود را حفظ کرده و هر بیننده ای را مجذوب زیبایی خود می کند نیز از جاهای پربازدید برای گردشگران می باشد.

معمولا رستوران ها و کافه ها تا ساعاتی بعد از نیمه شب در حال ارائه خدمات به مشتری ها می باشند و دورهمی های دوستانه گپ و گفتگو همراه با چای و قهوه و بازی های گروهی در این کافه ها تا پاسی از شب ادامه دارد.

اگر هنوز به آنتالیا سفر نکرده اید و یا در سفرهای پیشین خود با زیبایی های مخفی این شهر آشنا نشده اید با ما تماس بگیرید. پاسخگوی ۲۴ ساعته فارسی زبان ما با شماره تماس ۰۸۵۰۷۷۷۰۳۷۳ آماده ارائه اطلاعات و فراهم نمودن تورها و ترانسفرهای مورد نظر شما در هر ساعت از شبانه روز می باشد و برای کسب اطلاعات بیشتر از وب سایت فارسی زبان ما به آدرس www.blueholidays.com.tr بازدید فرمایید.






5 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Yorumlar


bottom of page