top of page

هتل های آنتالیا بخش اول:هتل های ۵ ستاره تعطیلات



گردشگرانی که شهر آنتالیا را برای تعطیلات خود انتخاب می کنند می توانند بسته به تعطیلاتی که مد نظرشان می باشد هتل مناسب را انتخاب نمایند و وجود هتل های بسیار که هر کدام یک تم جداگانه و امکاناتی متفاوت را در خود گنجانده اند دست شما را برای انتخابی مطابق با سلایق و روحیاتتان باز می گذارد.

اگر قصد شما از سفر استراحت در هتل و استفاده از امکانات هتل می باشد می توانید هتل های ۵ ستاره فول را برای تعطیلات انتخاب نمایید. این هتل ها با داشتن ساحل خصوصی ، امکانات ورزش های آبی در سواحل امکان استفاده از دریا و گرفتن آفتاب و هیجان ورزش های آبی را یکجا به شما عرضه می کنند.

شما می توانید صبحانه ، ناهار و شام را بصورت سلف سرویس همراه با انواع نوشیدنی در رستورانهای مجلل این هتل ها صرف نمایید. در منو غذای هتل های ۵ ستاره انواع غذاهای سنتی کشور ترکیه و رستوران های ملل گنجانده شده است و شما بر طبق ذائقه خود می توانید غذای مورد نظرتان را میل نمایید.

کافه های این هتل ها بصورت ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمات به میهمانان می باشند و شما می توانید لذت یک قهوه ترک اعلا همراه با باقلوا و یا چای مراکشی را در آنها تجربه نمایید.

وجود پارکهای مجهز برای کودکان همراه با پرستاران با تجربه این امکان را برای شما فراهم می کند که به راحتی از برنامه های شبانه و تفریحات مناسب برای بزرگسالان بهره مند شده و نگران سرگرمی و امنیت فرزندان خود نباشید.

آرایشگاه هایی با استفاده از آرایشگران مجرب آماده و مطابق با جدیدترین متدهای آرایشی دنیا خدمت رسانی به میهمانان هتل هستند.

سالن های ورزشی هتل ها از پیشرفته ترین دستگاههای ورزشی و بدنسازی بهره مند بوده و همچنین برخی ورزش های گروهی با حضور مربی های مجرب در فضای هتل و یا ساحل انجام می شود.

بازارچه های خرید راه اندازی شده در هتل ها امکان خرید سوغات و صنایع دستی و مایحتاج دیگر شما را فراهم می نماید.

گروههای نمایشی و موسیقی از کشورهای مختلف دنیا به هتل دعوت شده و برنامه های تفریحی جذاب برای کودکان و بزرگسالان و کنسرت های زیبای موسیقی برگزار می نمایند.

بار و دیسکو های مجهز همراه با اجرای موسیقی زنده تا پاسی از نیمه شب با سرو انواع نوشیدنی ها ، مزه و میوه پذیرای مهمانان هتل می باشد.

حمام ترکی که از حمام های سنتی ترکیه است با سنگ کاری های زیبا و چشم نواز و فضای کاملا سنتی و کارکنان مجرب یک تجربه زیبا را برای مسافران رقم می زند.

ماساژ در هتل توسط ماساژورهای مجرب انجام می‌شود و انواع ماساژهای ریلکسیشن و درمانی را ارائه می نماید.

استخر سرپوشیده و رو باز همراه با سرسره های آبی هیجان انگیز و یا مناسب برای کودکان از دیگران تفریحات موجود در هتل ها می باشد.

پاسخگوی ۲۴ ساعته فارسی زبان ما با شماره تماس ۰۸۵۰۷۷۷۰۳۷۳ آماده ارائه اطلاعات و فراهم نمودن هتل ها ، تورها و ترانسفرهای مورد نظر شما در هر ساعت از شبانه روز می باشد و برای کسب اطلاعات بیشتر از وب سایت فارسی زبان ما به آدرس www.goforholiday.net و برای رزرو هتل از سایتwww.blueholidays.com.tr بازدید فرمایید.

6 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Bình luận


bottom of page