top of page

تور قایق و کشتی

Güncelleme tarihi: 8 Mar 2021




در سالهای اخیر تورهای قایق سواری از طرف گردشگران مورد توجه زیادی در آنتالیا قرار گرفته است زیرا در این تور علاوه بر یک گردش زیبا بر روز آبهای آبی آنتالیا و دیدن مناظر بکر و سواحل ماسه ای و صخره ای زیبای آنتالیا از روی قایق امکان شنا در خلیج های با شکوه را برای شما فراهم می شود.

تورهای گردشی:در این تور شما و خانواده تان می توانید در مسیرهای تعیین شده زیباترین خلیج های سواحل دریای اژه را ببینید و در صورت لنگر انداختن به دلخواه خود وارد دریای پاک شوید. در این تورها می توانید مکان های تاریخی را از دریا تماشا کنید و در جزایر کوچک مسیر گشت و گذار نمایید. 
شما می توانید در حین سفر از منوی غذا و نوشیدنی که در قایق سرو می گردد و  یا رستوران هایی که قایق شما در طول سفر دریایی در آنها توقف می نماید استفاده نمایید.در حین این تور به یاد ماندنی شما متوجه گذر زمان نخواهید شد، از یک طرف ، طبیعت و دریا با زیبایی منحصر به فرد خود ، از دیگر طرف موسیقی ، رقص
تورهای غواصی: در تورهای غواصی ما می توانید با جدیدترین تجهیزات غواصی ، همراه با مربیان حرفه ای ، به کشف های جدید در آبهای عمیق مدیترانه و دریای اژه بپردازید و یا می توانید به دلخواه ماهی بگیرید و از بقیه کارها لذت ببرید.
تورهای مهتاب: به دنبال یک شب عاشقانه و رومانتیک هستید؟ شما قطعاً باید تورهای مهتاب را امتحان کنید.در این تور می توانید یک شب فراموش نشدنی را در کنار عشقتان و یا دوستانتان تجربه  کنید در حالیکه آرامش شب با چراغ های کم نور ساحل دریاهای مدیترانه و اژه تزیین میشود .
اگر می‌خواهید در تورهای زیبای ما شرکت کنید و برنامه ریزی تور قایق خود را به ما بسپارید می توانید با پاسخگوی ۲۴ ساعته فارسی زبان ما با شماره تماس ۰۸۵۰۷۷۷۰۳۷۳ تماس بگیرید ما آماده ارائه اطلاعات و فراهم نمودن تورها و ترانسفرهای مورد نظر شما در هر ساعت از شبانه روز می باشیم و برای کسب اطلاعات بیشتر از وب سایت فارسی زبان ما به آدرسwww.goforholiday.net  بازدید فرمایید و یا از سایت www.blueholidays.com.tr   بازدید نمایید.
10 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comments


bottom of page