top of page

هتل های آنتالیا بخش دوم هتل های شهری



در بخش اول معرفی هتل های آنتالیا گفتیم که گردشگرانی که شهر آنتالیا را برای تعطیلات خود انتخاب می کنند می توانند بسته به تعطیلاتی که مد نظرشان می باشد هتل مناسب را انتخاب نمایند و وجود هتل های بسیار که هر کدام یک تم جداگانه و امکاناتی متفاوت را در خود گنجانده اند دست شما را برای انتخابی مطابق با سلایق و روحیاتتان باز می گذارد.

اگر هدف شما از سفر به آنتالیا دیدن مکان های دیدنی و تاریخی آنتالیا و اطراف آن می باشد و یا میخواهید بیشتر در شهر گردش کرده و از زیبایی های شهر لذت ببرید و همچنین سفری با هزینه کمتر داشته باشد می توانید از هتل های داخل شهر برای اقامت استفاده نمایید.

معمولا این هتل ها بوتیک هتل و یا هتل های ۳ ستاره شهری می باشند که دارای یک وعده صبحانه در منوی خود هستند.

تعدادی از بوتیک هتل ها دارای استخر روباز در محوطه خود هستند و بسته به موقعیتی در آن قرار گرفته اند بعضی در کنار ساحل و برخی نیز در مسافت بسیار کمی از ساحل واقع شده اند.

از دیگر خدمات هتل های شهری اتاق های دو نفره و اتاق های خانواده می باشد اتاق ها دارای تلویزیون و یخچال و کتری برقی هستند.

مهمترین خصوصیت این هتل ها نزدیکی به مراکز خرید، تفریحی و گردشی داخل شهر است شما می توانید با توجه به برنامه روزانه سفر خود یکی از مراکز خرید را در برنامه روزانه خود قرار دهید و یا از بافت قدیمی شهر بازدید کنید.

یکی دیگر از تفریحات پیشنهادی ما به شما شرکت در تورهای روزانه گردشی اطراف شهر آنتالیا می باشد تورهایی مانند تله کابین ، بازدید از شهرهای تاریخی اطراف آنتالیا و پلاژهای بکر و جنگل های زیبای آن می باشد.

پلاژهای زیبا همراه با رستوران ها و بوفه ها در سرتاسر خط ساحلی به چشم می خورد که از صبح فعالیت خود را آغاز کرده و تا پاسی از شب باز می باشند.

با رفتن به این پلاژها می توانید زیبایی دریا را در زمان طلوع و غروب خورشید نظاره کنید و به شنا و یا گرفتن حمام آفتاب بپردازید و از غذاهای سنتی ترکیه در رستوران های پلاژها لذت ببرید .

برای رزرو هتل مورد نظرات و یا کسب اطلاعات بیشتر درباره شهر آنتالیا و شرکت در تورهای تفریحی و ترانسفر سریع و آسان به نقاط مختلف با ما با شماره ۰۸۵۰۷۷۷۰۳۷۳ تماس بگیرید.

اپراتورهای فارسی زبان ما بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند و همچنین از وب سایت فارسی زبان ما به آدرس www.goforholiday.net و برای رزرو هتل از سایتwww.blueholidays.com.tr بازدید فرمایید.




6 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comments


bottom of page