top of page

مراکز خرید آنتالیا



آنتالیا دارای تعداد زیادی مرکز خرید در نقاط مختلف شهر می باشد.

مرکز خرید مارک آنتالیا، تراسیتی،میگروس، اوزدیلک پارک، آگورا، دیپو، مال آف آنتالیا، اراستا، شیمال، لااورا و ایکیا مهمترین این مراکز خرید هستند.

بعضی از این مراکز خرید مانند شیمال و لااورا کوچک بوده و دارای تعداد محدودی مغازه، فود کورت و مجتمع سینمایی می باشند که در تعداد طبقات کم بنا شده اند و معمولا برای رفع نیازهای خرید مایحتاج روزانه ساکنین محله های آن منطقه استفاده می شوند.

مراکز خرید بزرگ دارای تعداد طبقات زیاد می باشند و محل تجمع برندهای معتبر ترک و دنیا می باشند و همچنین دارای پارکینگ طبقاتي، پارک ها و محل های بازی برای کودکان، فود کورت، مجتمع سینمایی، دستگاههای عابر بانک، سوپر مارکت، اتاق مادر و کودک ، صرافی، داروخانه و کافه های متعدد است و ظرفیت پذیرش تعداد بالای بازدید کننده را در طی روز دارا می باشد.

بازدید و خرید در هر یک از این مراکز بسیار سرگرم کننده و لذت بخش است در میانه زمان خرید می توانید در یکی از کافه ها با صرف چای و یا قهوه رفع خستگی نمایید.

معمولا در این مراکز خرید علاوه بر برندها شما می توانید از طلا و جواهر فروشی های آنها نیز بازدید نمایید.

تنوع رستوران های زنجیره ای و معمولی امکان انتخاب غذاهای فست فود و یا آشپزخانه ترک و بین الملل را به شما می دهد .

در حین خرید فرزندان دلبندتان را می توانید با خیالی راحت در یکی از مراکز بازی به پرستاران کودک بسپارید و به راحتی به خرید و بازدید بپردازید و یا اینکه از کالسکه ها و چرخ دستی های مخصوص حمل کودکان برای راحتی استفاده نمایید.

محل نگهداری بار و امانت در نظر گرفته شده برای شما این امکان را فراهم می آورد که خریدها و وسایل خود را در طول مدت خرید به امانت بسپارید.

در زمان های خاص در این مراکز نمایشگاه ها و برنامه های موسیقی و تئاتر های ویژه کودکان نیز برگزار می گردد و می توانید بصورت رایگان از آنها بازدید نمایید.

برای دسترسی راحت از محل اقامت خود به مراکز خرید می توانید در تورهای خرید ما شرکت فرمایید برای کسب اطلاعات با اپراتورهای فارسی زبان ۲۴ ساعته ما با شماره تماس ۰۸۵۰۷۷۷۰۳۷۳ و یا آدرس www.blueholidays.com.tr ارتباط برقرار نمایید.





7 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comments


bottom of page