top of page

فرودگاه آنتالیا

Güncelleme tarihi: 18 Şub 2021


این فرودگاه دسترسی شما را به نگین مدیترانه آنتالیا آسان می سازد.

فرودگاه آنتالیا در زمینی به مساحت ۱۷۶۶۳۷ مترمربع بنا شده و دارای ترمینال پروازهای داخلی و خارجی می باشد و در حال حاضر با ۱۳۱ شرکت هواپیمایی معتبر همکاری داشته و امکان سفر به ۳۲۷ نقطه مختلف در دنیا را برای مسافران فراهم نموده است.

این فرودگاه عضو سازمانهای هوانوردی معتبری مانند ICAO,DHMI,EUROCONTROL,ACI می باشد.

در شرایط کنونی کلیه تدابیر مربوط به بیماری کرونا در تمام ترمینال های فرودگاه اخذ گردیده است و فرودگاه آنتالیا با فضایی بزرگ کلیه خدمات مورد نیاز شما و خانواده تان را در طول مدت حضورتان در این فرودگاه فراهم می نماید؛خدماتی مانند تابلوهای ثبت پرواز،اطلاعات ،محل بازی کودکان ،خدمات بار ،فوریت های پزشکی 24 ساعته ،مسجد ،

حمل حیوانات خانگی، خدمات برای معلولین ،WIFI کافه ها و رستوران ها و پارکینگ از جمله خدمات می باشد.

با توجه به فاصله ۲۰ دقیقه ای این فرودگاه تا مرکز شهر و فاصله آن تا سایر نقاط آنتالیا گردشگران داخلی و خارجی برای دسترسی راحت به محل اقامت خود go for holiday را ترجیح می نمایند.

علاوه بر ترانسفر به نقاط مختلف آنتالیا برای رفتن به کمر، بلک، کاش ، آلانیا، اسپارتا و سایر نقاط نیز می توانید با ما تماس بگیرید.

برای یک ترانسفر سریع و راحت می توانید از ماشین های وی آی پی ،۵ نفره، ۱۳ نفره و ۴۵ نفره ما که کلیه قوانین بهداشتی در آنها رعایت شده به همراه رانندگان با تجربه استفاده نمایید، به علاوه اپراتورهای فارسی زبان ما بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.




13 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comments


bottom of page